I. Rezervavimo procesas Online
Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
* kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
* elektroniniu banko pervedimu (UAB Paysera LT);
4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema UAB Paysera LT. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema UAB Paysera LT šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai UAB Paysera LT priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką, negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
4c. Vartotojas, naudojantis asmeminę paskirą BookingRobot sistemoje, turi galimybę susieti savo kreditinę (-es) kortelę (-es) su paskyra. Šiuo atveju, kiekvieną kartą perkant viešbučio paslaugas, piniginės sumos, nuo kliento kreditinės sąskaitos bus nurašomos automatiškai, vieną kartą, paslaugos pirkimo metu. Atšaukti kortelės susiejimą klientas gali bet kuriuo metu, paskyros nustatymuose, punkte "Mokėjimo kortelės" paspaudęs mygtuką "Ištrinti". Kliento kreditinių kortelių duomenų saugumą garantuoja LB registruota įmonė UAB Paysera LT.
5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui/programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža/didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį/atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.
Ia. Rezervavimas pagal užklausimą
Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.
II. Apmokėjimas ir rezervavimo panaikinimas
1. Klientas sumoka nurodytą avansą vienu iš sistemoje naudojamų trijų būdų, o likusią dalį sumoka atvykęs į viešbutį.
2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
3. Panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 3 dienoms iki numatyto atvykimo, rezervacijos atšaukimas nemokamas. Viešbutis privalo per 21 dieną gražinti visą sumokėtą avansą.
4. Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 3 dienų iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma.
5. Jei Klientas atliko rezervaciją Viešbučio pasiūlyta akcijine kaina su akcijos paslaugų paketu, Klientui pakeitus užsakymo sąlygas, Viešbutis turi teisę perskaičiuoti visą užsakymo kainą pagal tuo metu galiojančias kainas.
III. Baigiamosios nuostatos
1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema UAB Paysera LT.
3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.
IV. Asmens duomenys
Rezervuodamas paketą viešbutyje, rezervuojantysis sutinka, kad jo asmens duomenys patektų į serviso duomenų bazę. Šie duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai įvykdyti iki galo bei rinkodaros tikslais pagal 1997-09-28 sutarties dėl asmens duomenų apsaugos sąlygas.
V. Nuostatų patvirtinimas
Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.
Dovanų kupono užsakymo taisyklės:
1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik AN hotel paslaugomis
3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 3 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita - faktūra neišrašoma
9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama. Dovanų kuponą privalu išnaudoti per vieną kartą.
1.1. AN Hotel (toliau – Viešbutis) – tai poilsio vieta, kurioje teikiamos apgyvendinimo paslaugos.
1.2. Viešbučio operatorius (toliau – operatorius) – UAB „Fjora“ (reg. adresas Vilniaus g. 44, Šiauliai, įm. k. 300576401).
1.3. Viešbučio svečias – kiekvienas asmuo, esantis Viešbučio teritorijoje.
1.4. Minimalus amžius, norint įsiregistruoti Viešbutyje – 18 metų.
1.5. Šios vidaus tvarkos taisyklės (toliau – taisyklės) nustato svečių pareigas ir teises naudojantis Viešbučio paslaugomis bei svečių aptarnavimo tvarką.
1.6. Šios taisyklės yra privalomos visiems Viešbučio svečiams.
1.7. Kiekvienas svečias privalo laikytis šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
1.8. Kiekvienas svečias, registruodamasis Viešbutyje, patvirtina, kad yra susipažinęs su šiomis taisyklėmis pats bei su jomis supažindinęs kartu atvykusius asmenis, ir įsipareigoja jų besąlygiškai laikytis bei užtikrinti, kad jų laikytųsi kartu atvykę asmenys.
1.9. Už pasekmes, atsiradusias dėl to, kad šių taisyklių nežinojo ar nesilaikė, atsako Viešbutyje užsiregistravęs asmuo.
1.10. Viešbučio personalas turi teisę neįleisti asmenų, kurių elgesys yra netinkamas, prieštarauja viešajai tvarkai bei kitoms visuomenėje priimtoms elgesio normoms.
1.11. Asmenims, kurie nesutinka laikytis Viešbučio taisyklių, Viešbučio paslaugos nėra teikiamos.
1.12. Viešbučio patalpose draudžiama lankytis ir kelti grėsmę nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų apsvaigusiems asmenims dėl jų pačių ar kitų asmenų saugumo. Svečius, kurie įtariami apsvaigę nuo alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų, personalas turi teisę be sumokėto paslaugos mokesčio kompensacijos išprašyti iš Viešbučio patalpų, palydėti iki Svečio kambario ar, konfliktiniu atveju, iškviesti policiją ar kitas kompetentingas institucijas.
1.13. Svečias, apsvaigęs nuo alkoholio ar kitų psichotropinių ar narkotinių medžiagų ar esantis netinkamos sveikatos būklės (neinformavus Viešbučio darbuotojų ir nepateikus sveikatos būklę patvirtinančių dokumentų), negali naudotis Viešbutyje teikiamomis paslaugomis. Įvykus nelaimingam atsitikimui ar sutrikus svečio sveikatos būklei, visa atsakomybė tenka svečiui, svečias neturi teisės bei pagrindo reikalauti atsakomybės ir žalos atlyginimo iš Viešbučio.
1.14. Viešbutis neprisiima atsakomybės dėl svečio sveikatos būklės, neatsako ir neatlygina svečiui dėl jo sveikatai ir gyvybei padarytos turtinės bei neturtinės žalos, išskyrus tuos atvejus, kai žala atsirado dėl Viešbučio kaltės.
1.15. Viešbučio administracija turi teisę pašalinti iš teritorijos svečius, kurie po pirmo perspėjimo pakartotinai pažeidžia Viešbučio taisykles.
1.16. Saugumui užtikrinti Viešbučio bendro naudojimo patalpos ir erdvės stebimos vaizdo kameromis.
1.17. Viešbučio svečias privalo atlyginti padarytą žalą Viešbučio turtui, tretiesiems asmenimis ir su žala susijusiai Viešbučio veiklai (kai dėl sugadinto turto negalima vykdyti įprastinės veiklos) pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytą tvarką, Viešbučio vidaus tvarkos taisykles (priedas Nr. 1) ir kitus žalą detalizuojančius dokumentus (pvz. defektinis kambario apžiūros aktas).
2.1. Viešbučio kainas nustato operatorius.
2.2. Atsiskaityti už paslaugas galima banko pavedimu, dovanų kuponu.
2.3. Operatorius turi teisę pakeisti Viešbučio paslaugų sąrašą ir įkainius be išankstinio įspėjimo.
2.4. Teisę naudotis Viešbučio teikiamomis paslaugomis svečias įgyja tik sumokėjęs už paslaugas.
2.5. Išankstinės rezervacijos mokestis: 100 % nuo visos užsakymo sumos. Sumos mokėjimas turi būti atliktas likus ne mažiau 2 dienoms iki atvykimo. Jei užsakymas atliktas atvykimo dieną, mokėjimas turi būti atliktas iš karto apmokant visą užsakymo sumą.
2.6. Jei rezervacija atšaukiama likus daugiau nei 5 kalendorinės dienos iki atvykimo datos, Pirkėjui gražinama 100 % rezervacijos patvirtinime nurodytos sumos.
2.7. Jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 5 kalendorinės dienos, bet daugiau kaip 2 dienos iki atvykimo datos, Pirkėjui grąžinama 75 % rezervacijos patvirtinime nurodytos sumos.
2.8. Jei rezervacija atšaukiama likus mažiau kaip 2 dienos iki atvykimo datos, Pirkėjui rezervacijos mokestis nėra grąžinamas.
2.09. Jei svečias nori sutrumpinti viešnagės laiką ir išvykti anksčiau laiko, pinigai už nepanaudotas paslaugas nėra grąžinami.
2.10. Apgyvendinimo rezervacijų, gautų per rezervacines sistemas (pvz.: booking.com ir kt.), išankstinio apmokėjimo, rezervacijos atšaukimo, perkėlimo, keitimo ar neatvykimo nuostatas rasite užsakymo vykdymo metu.
2.11. Administraciniai mokesčiai, kainos už papildomas paslaugas ir padarytos žalos įkainiai nustatyti šių taisyklių 1 priede.
3.1. Dovanų kuponai į pinigus nekeičiami.
3.2. Dovanų kuponų galiojimo terminas nėra pratęsiamas.
3.3. Jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 5 kalendorinės dienos iki atvykimo datos, dovanų kuponas laikomas panaudotu.
3.4. Dovanų kuponai panaudojami per vieną kartą (svečio viešnagės metu), dovanų kupono likutis negrąžinamas.
4.1. Vaikas – asmuo iki 16 metų.
4.2. Vaikai Viešbučio paslaugomis gali naudotis tik kartu su juos prižiūrinčiais suaugusiais asmenimis, kurie atsako už nepilnamečių asmenų saugumą bei šių taisyklių laikymąsi.
4.3. Visišką atsakomybę už vaikų iki 16 metų sveikatą, saugumą, tinkamą elgesį, šių taisyklių laikymąsi prisiima tėvai arba lydintys pilnamečiai asmenys.
5.1. Viešbučio svečiai su augintiniais nepriimami.
5.2. Jei svečiai atvyksta su augintiniais ir pažeidžia 41 šių taisyklių punktą, taikoma administracinė bauda, nurodyta Priede Nr. 1.
6.1. Viešbučio svečiai atvykimo dieną priimami nuo 14.00 val., išvykimo dieną išregistruojami iki 12.00 val.
6.2. Viešbučio svečiams norint sutrumpinti savo viešnagės laiką, taikomas pilnas kitos paros kainos mokestis, nepriklausomai nuo to, kiek dienų trumpinamas viešnagės laikas.
6.3. Viešbučio svečiams norint prailginti viešnagės laiką, t. y., pasirinkti vėlyvą išvykimą, tačiau ne vėliau, kaip iki 19 val., taikomas mokestis, nurodytas Priede Nr.1. Šiuo atveju viešnagės laiką galima pailginti tik esant laisviems kambariams.
6.4. Registracijos internetu metu svečias turi pateikti gimimo datą, asmens tapatybės dokumento Nr. ir kitus reikalingus duomenis.
6.5. Viešbučio kambariuose ir kitose Viešbučio patalpose esantys daiktai yra Viešbučio nuosavybė, todėl svečias neturi teisės jų pasiimti išvykdamas, išskyrus vienkartiniam naudojimui skirtas higienos priemones.
6.6. Kambariuose gali apsistoti tik internetu ar atvykimo vietoje įsiregistravę asmenys.
6.7. Išvykdamas svečias privalo grąžinti personalui Viešbučio suteiktą inventorių. Sugadinus, pametus ar kitaip jį praradus, svečias privalo atlyginti inventoriaus vertę. Pametus magnetinį raktą taikomas administracinis mokestis, nurodytas Priede Nr. 1.
6.8. Svečiams rekomenduojama atsargiai elgtis dušo ir vonios patalpose.
6.9. Svečiai asmeniškai atsako už kambaryje ar kitose Viešbučio patalpose paliktus daiktus ar asmeninę nuosavybę. Svečiai turi galimybę naudotis viešbučio kambaryje esančiu seifu ir jame palikti brangius ir vertingus daiktus viešnagės metu. Kambariuose esančio seifo turinys Viešbučiui nėra žinomas ir Viešbutis neatsako už seife paliktų daiktų išsaugojimą, dingimą, trūkumą ar atsitiktinį sugadinimą.
6.10. Svečias, patyręs turtinę ir/ar neturtinę žalą, nedelsdamas (per 1 valandą nuo įvykio pastebėjimo ar įvykimo) turi pranešti apie tai Viešbučio administraciją, nurodant įvykio vietą ir aplinkybes. Jeigu lankytojas nesilaiko šios sąlygos, vėliau pateikti nusiskundimai nenagrinėjami.
6.11. Viešbutyje rastus Svečių daiktus jiems išvykus Viešbutis įsipareigoja saugoti 30 dienų ir saugomais daiktais nesinaudoti visą jų saugojimo laikotarpį. Higienos priemonės, apatinis trikotažas, maudymosi reikmenys ir kiti panašūs daiktai nėra saugomi ir išvykus svečiui utilizuojami.
6.12. Rašytiniu Svečio prašymu Svečiui priklausantys daiktai gal būti išsiųsti paštu ar kitaip perduoti, jei Svečias sutinka apmokėti daikto (-ų) siuntimo ar kitokio pristatymo išlaidas bei išlaidas, susijusias su daikto (-ų) saugojimu Viešbutyje, nurodytas Priede Nr. 1.
6.13. Viešbučio patalpose yra griežtai draudžiama rūkyti. Administracinis mokestis už rūkymą
kambariuose ir viešose erdvėse nurodytas Priede Nr. 1. Viešbučio svečių saugumui užtikrinti visuose kambariuose yra įrengtos įspėjančios dūmų ir gaisro signalizacijos.
6.14. Viešbučio kambariuose draudžiama naudoti ir laikyti greitai sprogstančias medžiagas, fejerverkus, kitas pirotechnikos priemones, naudoti smulkius įvairiaspalvio popieriaus skridinėlius („konfeti“), šaltas ugneles.
6.15. Viešbučio kambariuose draudžiama palikti įjungtus elektros prietaisus.
6.16. Viešbučio kambariai yra tvarkomi kasdien nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
6.17. Viešbučio patalynė ir rankšluosčiai keičiami kas tris dienas.
6.18. Rezervavęs kambarį(-ius) asmuo atsako už visų kambaryje gyvenančių asmenų elgesį ir šių taisyklių laikymąsi.
6.19. Draudžiama įsinešti į Viešbučio teritoriją pavojingus sveikatai ir gyvybei įrankius, ginklus ar kitas priemones. Draudžiama įsinešti, naudoti, saugoti ir vartoti bet kokias narkotines ar kitokias psichotropines medžiagas. Visais tokiais atvejais Viešbučio administracija kviečia policiją.
6.20. Prireikus greitosios medicinos pagalbos svečiai privalo skambinti Nr. 112.
7.1. Viešbučio svečias kilus gaisrui privalo:
8.1. Operatorius neatsako už svečių asmeninius daiktus, paliktus Viešbučio teritorijoje.
8.2. Viešbučio personalas neatsako už be suaugusiųjų priežiūros paliktus vaikus Viešbučio teritorijoje.
8.3. Svečiai, manantys, kad jų Viešbučiui pateiktos pretenzijos išnagrinėtos netinkamai ir jų teisės buvo pažeistos, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą: raštu adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS) – vtis.lt.
Administraciniai mokesčiai |
|
PažeidimaS |
Mokestis, Eur |
Už nustatytą kiekvieną rūkymo atvejį kambariuose ir Viešbučio viešose erdvėse |
250,00 |
Pametus magnetinį raktą/kortelę |
100,00 |
Už sugadintą inventorių atlyginama pagal viešbučio patvirtintus įkainius |
|
Papildomų paslaugų kainynas |
|
Paslaugos |
Kaina, Eur |
Už vėlyvą išvykimą, kai išvykstama iki 19 val., 1 val. |
10,00 |
Už vėlyvą išvykimą, kai išvykstama po 19 val. |
Pilna kitos paros kambario kaina |
Už paliktų daiktų siuntimą |
Moka svečias iškviesdamas kurjerį |
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Skaityti daugiau
Slapuko pavadinimas | Slapuko paskirtis | Sukūrimo momentas | Galiojimo laikas | Naudojami duomenys |
---|---|---|---|---|
XSRF-TOKEN | Aplikacijos saugumui padidinti. | Įeinant į svetainę | 2 valandos | |
laravel_session | Sesijos slapuko sugeneravimas | Įeinant į svetainę | Iki svetainės lango uždarymo | PHP sesijos identifikatorius |
_ga | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 2 metai | |
_gid | Google Analytics | Įeinant į svetainę | 4 metai | |
agree_with_cookies | Pažymi, kad vartotojas sutiko su slapukų naudojimu. | Paspaudus sutinku mygtuką. | 4 metai | |
extend_reservation_in | Saugo laiką iki rezervacijos pabaigos | Sukūrus kambario rezervaciją. | 1 dieną |